HTML

A szerzőről

"Igaz szeretettel, tiszta szívből ajándékozom szívem választottjának, - egy igaz leányszívnek, igaz szeretetünk örök jelképéül, - költeményeim első, csokorba kötött legszebb virágait.”

Kincses Írmának - Szűcs Elemértől Kisszántó, 1957, június 30.


Szűcs Elemér 1929 április 4.-én született a Bihar megyei Kisszántón. Ez a blog, azért jött létre, hogy a világ megismerhesse költészetét.

Friss topikok

Kedves édesanyám

2008.12.18. 20:00 :: szucselemer

Mikor megszülettem
E bünös világra.
Átölelt anyámnak
Szerető két karja.
Mindég féltve őrzött
Az életem során
S megtanultam e szót
"Kedves Édesanyám."

Tőlle tanultam meg
A legszebb imádságot,
Legyen azért neve
Mindörökre áldott.
Mindég a szeretet
Sugárzott orcáján,
Éreztem, hogy szeretsz
Kedves édes anyám.

Nem volt boldogabb
Senki a világon,
Mikor megfogadtam
Igaz tanitásod.
Megmutattad nékem
Hogy éljek igazán
Hálla azért néked
Kedves édesanyám.

De te mostmár nem tudsz
E földön szeretni,
Mert jóságos arcod
Sötét sírhant fedi.
Csak az vigasztal meg
A szivem mély bánatán,
Hogy viszontlátjuk egymást
Kedves édesanyám.

A tested künn pihen
A hideg sirnak ölén,
De a szereteted
Él a szivem mélyén.
Soha nem feledem
A szived jóságát,
Mellyel ugy szerettél
kedves édesanyám.

Mikor a fejfádra
Leborulok sirva,
Feltör a szivemből
Egy csöndes hállaima.
Isten nyugtassa meg
Tested halóporát,
Áldott legyen neved
"Kedves édesanyám"

Írta Szűcs Elemér, Kisszántó, 1949, Május 8.

Szólj hozzá!

Címkék: kedves édesanyám

A bejegyzés trackback címe:

https://szucselemer.blog.hu/api/trackback/id/tr17830378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása