HTML

A szerzőről

"Igaz szeretettel, tiszta szívből ajándékozom szívem választottjának, - egy igaz leányszívnek, igaz szeretetünk örök jelképéül, - költeményeim első, csokorba kötött legszebb virágait.”

Kincses Írmának - Szűcs Elemértől Kisszántó, 1957, június 30.


Szűcs Elemér 1929 április 4.-én született a Bihar megyei Kisszántón. Ez a blog, azért jött létre, hogy a világ megismerhesse költészetét.

Friss topikok

Szivem igazgyöngye

2009.02.06. 15:28 :: szucselemer

Kit e világon oly nagyon szeretek,
Te vagy Óh, leányka szivem igaz-gyöngye.
Szivedbe vetettem legszebb reményemet,
Bizok benned hüen, tisztán mindörökre.

Itt ezen a földön nincsen más reményem,
A sziveden kivül, mely ragyogóan csillog.
Mert szivednek mélyén az igaz szeretet él,
Mely minden csillagnál fényesebben ragyog.

Nincsen itt e földön és nem is lessz soha,
Szebb, ragyogóbb gyémánt, mint a szeretet.
Mely örök hüségnek fényével ragyog be,
Minden igaz, tiszta, gyöngéd szerelmet.

CSak a nap az égen ragyog olyan tisztán,
Mint szemed tükrében a szeretet fénye.
Amely beragyogja árva életemet,
S megtanit hü lenni hozzád mindörökre.

E földi sors reám sok szenvedést hozott
Sokszor megvérezte árva szivemet,
De e csodás hitben mindég hüen biztam
Hogy majd boldoggá tesz az igaz szeretet.

S e csodás kincset a leány szivedben,
Melyben olyan tisztán felragyogni láttam.
A tiszta szerelmet, a gyöngéd szeretetet,
Te benned óh, leány mindent megtaláltam.

Itt ezen a földön bár érjen bármi sors,
Bánat, könny, fájdalom -  tépje is a szivem.
Minden sorsaimban hü leszek tehozzád,
És szeretni foglak, mig dobog a szivem.

Rád gondolok mindég az életem utján,
S szeretni foglak igaz szerelemmel.
Az igaz, önzetlen s mindent megbocsájtó,
Soha el nem muló igaz szeretettel.

Mikor két szemednek szent tökrébe nézek.
Egy boldog életnek látom szent hajnalát.
Amely felragyogott az életem felett,
S elhozta én hozzám a boldogság honát.

Amikor imára nyillik is az ajkam,
Akkor sincsen nékem más egyébb kérésem.
Csak annyi, hogy mindég - egész életedben,
Öröm s boldogsággal áldjon meg az Isten

 Írta Szűcs Elemér, Kisszántó, 1956, Szeptember 23.

Szólj hozzá!

Címkék: szivem igazgyöngye

A bejegyzés trackback címe:

https://szucselemer.blog.hu/api/trackback/id/tr3926736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása